Tuesday 30 August 2011

ooOOoo balik kampung...

Assalammualaikum wbt..
Alhamdulillah aku dah selamat sampai kat kampung..dan telah diumumkan bahawa esok raya..
Segalanya berjalan dengan lancar walaupun time syok2 mood raya nak balik kampung guna bas BJ(bas jaik) terkandas dua kali dan terpaksa naik ekspress balik kampung, namun hati ku totap gumbira setelah menatap wajah kesayangan hamba..my lovely family..yeppi..then pergi kabong, kampung bapa untuk raya 1st ~ dan 2nd and seterusnya bakal beraya di igan,kampung mak..insiden hari ni yang tak bestnya abang aku lupa bawak baju sedondon tahun ni iaitu warna engkodok(ungu)..and 1st time guna sedondon dalam hidup aku..kot..time kecik xingat..so terpaksa la aku mengorbankan baju raya aku dan guna baju ungu pinjam yang besar..its ok..as long dapat jumpa saudara and bersalam-salaman, bermaaf-maafan dan mengeratkan hubungan silaturahim.semoga syawal ini membuka lembaran baru dalam buku dosa-dosaku terdahulu-hapuskan..Amin.InsyaAllah..sesungguhnya terasa sangat kerdil dengan banyak dosa terhadap Allah, diri dan orang sekeliling..semoga kita dalam hidayah dan kekal selamanya.SELAMAT HARI RAYA..(O-O)

No comments:

Post a Comment