Sunday 7 August 2011

1st...

ok..Assalammualaikum..so aku akan start balik berblogging..n this is my 1st post for this NEW blog..Hurray..so aku namakan dear diary..untuk masa ni aku rasa nak private(bajet) kan..(boleh ke buat private..skati je..argh..buat je la)..just untuk aku tulis untuk aku sendiri..my memories..yang ingin aku kongsi untuk diri sendiri buat sementara waktu..apa yang aku rasa, nak luahkan sementara ada internet yang sangat laju..streamyx ok!!sedangkan actually aku boleh tahan la busy sekarang ni..cuma cam boring la..and i think i need time for myself to blablabla and citcatcitcat with myself..ala monolog dalaman la..so..thats all for my 1st kata-kata aluan..hope aku akan aktif la..hopefully..actually aku tak berapa nak faham sangat blog ni..so belajar la..maybe ada guna untuk masa depan kn?? (0_0)

No comments:

Post a Comment