Saturday 13 August 2011

Habisss...

Assalammualaikum murid-murid.. :)
Apa yang aku nak umumkan di sini ialah....(tarik nafas jap)...ialah..aku dah abis dah kena observe!!yeah!!senoroknya!(bahasa budak2)..last aku kena observe bersamaan dengan tarikh 11 Ogos 2011 iaitu hari Khamis untuk subjek PJ..alhamdulillah semua dah selesai walaupun tak dapat nak beri yang terbaeekk untuk student aku..tapi so far diaorang dah dengar cakap and berdisiplin..tu pun sebab aku guna teori kekerasan(pulas telinga) dan teori ugutan..haha.tapi memang efektif dan lama-lama kami mula ceria bersama-sama di hari raya..enjoy la jugak ajar diaorang ni.harap diaorang akan bijak-bijak dan menjadi orang berguna satu hari nanti. okeh..tu ja.tak lama lagi nak abis praktikum selama 2 bulan.then raya+merdeka!!wah..best.baju raya dah ready..ada 3 tahun ni..satu aku beli, 2 lagi mak tersayang buatkan. so aku ada biru(my favorite color), engkodok(purple~kaler tema tahun ni) and hitam.grand gak baju tahun ni. dan sekarang dah ramadhan, so tingkatkan amal dan jangan sia-siakan ramadhan anda..puasa dari segala aspek dan buat pahala banyak-banyak untuk bulan ini dan selamanya.InsyaAllah. (0_0)

No comments:

Post a Comment