Friday 26 August 2011

Last day praktikum vs Balik Raya

Assalammualaikum dan salam ramadhan..


Esok merupakan last day aku praktikum..perasaan bercampur baur dengan karenah student yang gila-gila.tapi arini sempat semak kertas 1 bm and bergambar dengan diaorang..^_^..ermm..actually dulu mmg xsabar nak abis praktikum tapi sekarang rasa rindu pulak..dengan guru-guru yang best and student yang memang innocent..lucu + lawak pun ada..and ada yang menangis sebab aku cakap maybe esok aku tak datang.haha..psiko lebih..walaupun diaorang ni jenis tak makan saman, tapi diaorang banyak ajar aku banyak benda sampai aku banyak berfikir..jadi lebih kreatif dan etc..kat masjid slalu jumpa ex student aku kat kenyalang and diaorang mintak aku ajar diaorang lagi..best sangat ke aku mengajar??ataupun diaorang suka tengok boboi boy..haha,,anyway for both of my students, cikgu enjoy ajar kamu..AND..sk sungai stutong..cikgu Hadi bakal merindui kamu!!so esok..wait and see..apa akan jadi..(belum buat ucapan lagi..adeh)

Pasal raya..aku tak prepare sangat nak balik..baru 2-3 helai baju aku masukkan dalam beg..alamak.esok malam dah nak angkat..erm..esok la fikir.janji insyaAllah dapat balik dengan selamat dan jumpa family..i miss them badly..superrr badly much!!aaaaa...apa lagik ooo..erm..ok.maybe lama takkan update sebab nak amik mood cuti..so sempena ramadhan ni kita cuba lebihkan amal..insyaAllah.okeh!Wish awal untuk Syawal.. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin..Assalammualaikum..(0-0)

No comments:

Post a Comment