Sunday 7 August 2011

Buat kertas ujian BM tahun 5

Assalammualaikum kepada pembaca..

ok..Berpandukan tajuk blog di atas, ya, saya buat kertas ujian BM untuk tahun 5.waa..seeronookknya!!*
so sekarang baru nak buat, and esok dah kena hantar(dah janji dah aritu)..so by hook or by crook aku terpaksa struggle satu hari ni untuk buat ujian kat bebudak ni. hope siap and aku dapat bersuka ria dan tengok movie..and keluar utk shopping raya..like what my other housemate doing since yesterday and maybe today..argh..aku blom beli apa-apa lagi.dah la sale kasut 50%..tp aku dah byk sgt kasut..ok..thats all for today. nanti lepas siap itu dan ini aku akan cuba update blog ni.insyaAllah.
Salam ramadhan, selamat beramal, dan berbuka la dengan berhemah
. (0_0)..Assalammualaikum.. :D

No comments:

Post a Comment