Sunday 16 October 2011

Lan Berambeh di Pullman

Assalammulaikum readers,

Lama dah aku tak post something..So kali ni nak post event yang aku ikut selepas mengikuti teater Kudrat. Erm..First ialah aktiviti Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan iaitu Lan Berambeh dengan menaiki bot besar menyusuri Sungai Sarawak. Seronok la jgak sebab dapat melihat permandangan indah ciptaan Allah sambil dapat lepak-lepak dengan classmates yang dah lama aku tak menjengah mereka di kelas. Then ada karaokeing dan aku bermati-matian nyanyi lagu Aduh Saliha-Mawi dengan suara yang sumbangsih..yap..sumbang dan terima kasih atas pujian itu. Hahaha..So ini ada sikit gambar aku..And aku baru potong rambut supaya kemas dan nampak ciri-ciri guru.
 kungfu panda style
 lepaking bersama kaban-kaban
 dan inilah anak muda sarawak yang baru 1st time menyusuri sungai Sarawak di Kuching..haha
Permandangan Kota Raya Kuching

So..itulah panaroma 1st event..2nd event yang aku ikut pulak ialah macam biasa Annual Dinner IPGKBL di Hotel Pullman, Kuching. Dinner ni ialah dinner aku yang ke-5. Banyak sungguh dah dinner. Tapi etika makan tetap sama iaitu, sapa malu, dia lapar. hax. Masa ni la aku and the gang akan guna baju stylo sikit, but no make up, then cari meja yang banyak classmate gurls sebab dapat makan lebih sikit *muahahaha - evil laugh!! So tema tahun ni Sehati, Sejiwa, Serasi Bersama..so guna baju kelas. Tapi kami PISMP BM 2009 guna tema sendiri iaitu mana-mana baju yang penting kaler itam putih tahi cicak..hehe..So aku guna la baju ala imam muda. And kami sehousemate guna spec sebagai lambang geng urat mata..haha.lucu gak.spec aku paling fake sebab takda kanta. Aku beli kat Beijing dengan harga 15 yuen iaitu lebih kurang RM7.50 je..murah je.tapi brand Armani tu.kih2..So inilah serba sedikit gambaruda Dinner 2011..And aku sangat frust sebab bateri kamera aku abis bateri. Mancheese sungguh. Sama cam Man U seri ngan Liverpool ja(xda link)..

 yap..this is me. Noh Ha Di (chinese or korean name..haha)
 Dude
 Housemate..pejal, adi, zizat, abib and rin..(raffi missing in action)
 classmates terSAYANG!!
 Zizat gik missing..haish..
Reunion Kudrat..haha

4 comments:

  1. imam muda???hahaha..bole lh...bla gk kau truskn challenge???hohoho...we're waiting 4 it...

    ReplyDelete
  2. malas ku sambung challenge ya..xmencabar langsung..haha

    ReplyDelete
  3. hahahaa..adoiii..padah dgn kak edot...haha

    ReplyDelete