Friday 4 November 2011

Cinta Elysa

Assalammualaikum...

Entri kali ni saja nak cakap pasal satu drama Malaysia yang dah buat aku ketagih la jgak..Ni semua salah Faizal Latip yang pasang TV3 Selasa lepas..Terus aku download cerita ni (baru ada 8 episod)..Memang layan la..dengan lagu soundtracknya Kisah Dongeng by Stacy and Kita Satu by Spider..dan sekarang aku memang gila la jgak dengar lagu Kita Satu tu sampai aku belajar chord gitar lagu tu..cambest je.Cerita ni dibintangi oleh Fasha Sandha dan Johan Arif selaku watak utama.So, aku suggest gak korang tengok..Walaupun busy nak exam dah sekarang, tapi still aku nak layan jiwang. Nak menjiwangkan diri..Sewel..haha.So aku kasi lagu yang aku ulang banyak kali jugak iaitu Kita Satu..


Am           G
Sering ku bertanyakan
  C         Dm
Dimanakah hatimu sayang
Am        G
Kian lama kusimpan
   C        Dm    E    F
Penyesalan cinta dalam diam

            G          Em
Sampai bila harusku pendam
            Am         Dm
Layan cinta dan perasaan
             F        E
Dengan lafaz ku bisikkan

 Am    Dm    G           C
Kita telah ditakdir bersama
 Am     Dm       E  
Teman hidup di dunia
  Am    Dm    G          C
Malam siang kita jadi satu
    F           E         Am
Kerana engkau adalah milikku

C            G        Am
Pegang tanganku seeratnya
       F             G
Dunia ini berputar ligat
C          G         Am
Mengapa harus ada sesal
    Em          F   C        G    E
Andainya tersungkur tetap bersama oo..


Lagu ni aku tak tujukan kat sapa-sapa sebab memang tak ada kaitan dengan sesiapa.haha..aku rasa..maybe aku nak nyanyi lagu ni la kat girl yg sudi jadi isteri aku nanti.[statement apa ntah..ehiu]~~ (0_0)"

6 comments:

  1. hahahaha...wahhh,bukan maen...hahaha..."aku rasa..maybe aku nak nyanyi lagu ni la kat girl yg sudi jadi isteri aku nanti"....hahaha...wish u all the best..hahaha...adi,cita soffiya pun best juak...

    ReplyDelete
  2. well...haha..kelak embak gitar main depan2.soffiya??nama anak buah aku ya..haha..klak la check it out..time nak exam tuk la dugaan banyak gilak..haha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. aok..cam kacak jak nak fasha sandha??hehe

    ReplyDelete
  5. hahaha...bolehlh...aku prnh jmpa sorg ank buah kau time aku form 6..kn mak kau prnh mbak ke skolh dolok..yg namanya ainulkh mun sik salah...huhu..bena2..mkn exam mkn byk muvie yg kuar..can't wait 4 twilight the breaking dawn..huhu

    ReplyDelete
  6. ainur sofiya..hehe..dah besar dah nya.hurm..yala..bila la mok start study tuk..bingung2

    ReplyDelete